11.28.2013

ESTAS NAVIDADES REGALA MYOGA

Estas NAVIDADES haz un regalo realmente útil, regala calma, liberación de los dolores, felicidad... regala clases en myoga

11.25.2013

NUEVA EXPERIENCIA MYOGA

Para mi Myoga es, entre otras cosas, un refugio. Un lugar cálido, agradable y bonito y me hace sentir como en casa. Las flores, el olor a incienso, la luz de las velas, la música, las infusiones... todo ayuda a construir ese estado de calma y paz que uno respira nada más traspasas el umbral de la puerta.

Descubrí el Yoga hace ya algunos años. Un deporte que me cautivó y logró lo que ningún otro ha conseguido... engancharme.
El yoga me ayuda a conectar conmigo misma, a dedicarme un espacio por y para mi en esta vida tan caótica y estresante de la ciudad.  Me ayuda a gestionar mis emociones y a relativizar las cosas, a respirarlas y a calmar mi mente.

Además me divierte, el tiempo pasa y no me doy cuenta. También es un reto, un avance lento y constante en la flexibilidad y la fuerza del cuerpo. Un proceso en el que aprendes a respetar tu cuerpo, con sus limitaciones. Aprendes a quererte y a aceptarte tal y como eres.

Tengo que decir que el ambiente es excepcional, lo pasamos en grande.
Gracias Susana por creer en este proyecto y hacerlo posible. Por hacerme partícipe de él y por tratarnos con tanto amor y dedicación. Porque sé que amas el yoga y amas Myoga y a todos aquellos que lo hacemos posible.
Mil besos.

11.21.2013

UNA EMOCIONANTE EXPERIENCIA MYOGA


"Myoga ha estat el millor còmplice per acompanyar el periode més intens, canviant i íntim de la meva vida. L'embaràs. I la millor pràctica d'exercici per afrontar l'experiència bestial, primària i vital que representa el part. No em cansaré mai de recordar i enyorar el dia que va néixer la meva filla, que ara ja té sis mesos, en un part meravellós al menjador de casa. Va fer mal, sí, i les contraccions van durar hores, dies. En tot moment vaig estar serena, desperta, conscient i concentrada com mai ho havia estat amb res. Cap distracció, cap interferència. Jo, la panxa, el meu company i el niu familiar que trigariem poques hores a estrenar. Em sentia forta, àgil i completa, mentre practicava les respiracions que la Susanna havia insistit a fer a classe els mesos anteriors. L'olor d'aquell incens que ens rebia cada matí al portal modernista d'Hercegovina també ens acompanyava, així com una música relaxant. Esquena recta, barbeta avall, ulls tancats i espatlles relaxades, sense tensions. Contracció. Una mica de relax i sant tornem-hi. I així fins que la ilona (i després la placenta) va arribar al món. Des de llavors, encara no m'he pogut reincorporar a les classes però cada matí trobo una estoneta per dedicar-la al meu cos, recordant aquelles postures de ioga apreses, i per donar les gràcies per haver conegut aquesta escola."